Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3 Łatwe ćwiczenia na oczyszcznie czakr
Autor Wiadomość
Hedrigen
Starszy użytkownik

Liczba postów: 59
Dołączył: Aug 2015
Reputacja: 2
Podziękowania: 8
Podziękowano 18 razy w 12 postach
Post: #1
3 Łatwe ćwiczenia na oczyszcznie czakr
Witajcie,
Chciałbym was dzisiaj zaciekawić tymi oto ćwiczeniami. Nie są one trudne, a dają efekty. Polecam też stronę: http://www.czakra7.pl

1. Ćwiczenie Oczyszczające Szuszumnę

Szuszumna jest głównym kanałem energetycznym (meridanem) transportującym energię w ludzkim (i nie tylko) ciele. Prawidłowe funkcjonowanie tego kanału jest warunkiem koniecznym do spełnienia, jeżeli poważnie myślimy o pracy z energią kundalini, gdyż zaburzenia w funkcjonowaniu szuszumny mogą mieć nieciekawe konsekwencje, jeżeli dojdzie do niekontrolowanego, lub nie do końca kontrolowanego wzbudzenia energii kundalini. Oto jedno z ćwiczeń na zdiagnozowanie i oczyszczenie szuszumny.

Krok 1. Usiądź na krześle lub na podłodze. Wyprostuj plecy. Jeżeli odczuwasz w plecach jakieś bóle lub napięcia, wykonaj najpierw ćwiczenie relaksująco-korekcyjne, opisane w dalszej części tekstu.

Krok 2. Zrelaksuj się i rozluźnij, skoncentruj się na doznaniach płynących z ciała, szczególnie skup się na swoim kręgosłupie. Jak go czujesz, jaki jest, czy jest mu wygodnie…

Krok 3. Następnie wyobraź sobie, że u podstawy twojego kręgosłupa bije małe źródełko. Nie musisz wcale próbować go zobaczyć, po prostu przyjmij, że tam jest. Na samym dnie studni twojego kręgosłupa bije małe źródełko, woda płynąca z niego jest chłodna i przyjemnie orzeźwiająca. Zaczyna powoli wypełniać twój kręgosłup. Czujesz wyraźnie, jak wspina się wewnątrz niego do góry.

Skoncentruj się na odczuciach z twojego kręgosłupa, kiedy woda podnosi się coraz wyżej. W niektórych miejscach zdaje się przystawać, ale czujesz jak po chwili tamy pękają i woda znów zaczyna się wznosić, najpierw nieśmiało, potem, gdy bariera zostaje skruszona i wypłukana, woda odzyskuje dawny impet. Kiedy dopłynie do czubka twojej głowy pozwól jej wystrzelić do góry jak fontanna. Poczuj jak ciepłymi lub chłodnymi, jak wolisz, kroplami spada na ciebie niczym deszcz i wsiąkając w twoje spragnione ciało, napełnia je świeża, życiodajną energią. Kiedy poczujesz się komfortowo albo stwierdzisz, że już starczy, wróć myślami do pomieszczenia w którym się znajdujesz i łagodnie powróć do zwykłego stanu świadomości.

To ćwiczenie należy wykonywać na początku nie dłużej niż kilka minut. Nie należy go modyfikować. Lepiej robić je przed ćwiczeniami stymulującymi czakry, niż po nich.

2. Ćwiczenie Korekcyjno-Relaksacyjne

To ćwiczenie pomoże ci usnąć napięcie z kręgosłupa i z mięśni dookoła niego, co w efekcie doprowadzi do łagodnej stymulacji czakr i udrożnienia szuszumny. Ćwiczenie to, dobrze jest wykonywać regularnie. Jeżeli nie ma przeciwwskazań lekarskich, można je robić codziennie.

Krok 1. Połóż się na plecach na twardej podłodze. Wykluczone jest leżenie na materacu. Ewentualnie, może być niezbyt puszysty dywan. Wyciągnij ręce za głowę. Poczuj jak twój kręgosłup przylega do podłogi. Teraz jest całkowicie wyprostowany. Poleż chwilę w ten sposób i rozluźnij się.

Krok 2. Następnie unieś wyprostowane nogi do góry, za głowę, tak daleko jak tylko możesz. Wtedy zacznij je bardzo powoli opuszczać, skoncentruj się na doznaniach płynących z twojego kręgosłupa. Wyobrażaj sobie, jak w miarę opuszczania nóg napięcie z twojego kręgosłupa i otaczających go mięśni opuszcza cię i wsiąka w podłogę.

Krok 3. Kiedy już opuścisz nogi, poleż chwilę w spokoju, chłonąc przyjemny nastrój. Jeżeli czujesz taką potrzebę, możesz raz powtórzyć ćwiczenie.

Skutkiem tego ćwiczenia jest rozluźnienie i wyprostowanie kręgosłupa, udrożnienie szuszumny, jest ono też masażem stymulującym i harmonizującym czakry.

3. Ćwiczenie - Pełny Oddech

To ćwiczenie jest bardzo proste i skuteczne. Działa energetyzująco i stymuluje oraz harmonizuje czakry.

Krok 1. Połóż się na plecach, najlepiej na twardym podłożu, aby kręgosłup był prosty. Spleć palce dłoni na brzuchu nieco poniżej pępka. Zrelaksuj się i przez chwilę oddychaj głęboko i naturalnie.

Krok 2. Następnie rozpocznij powolny, całkowity wydech. Zacznij od przepony, wydychaj powoli, czując jak splecione na brzuchu dłonie opadają coraz niżej. Kiedy opróżnisz dolną część płuc przejdź płynnie do środkowej, a potem do górnej.

Krok 3. Kiedy skończysz wydech, w twoich płucach nie powinna zostać ani odrobina dającego się wycisnąć powietrza. Wytrzymaj chwilę w tym stanie, następnie rozpocznij powolny, głęboki wdech, napełniając płuca w porządku odwrotnym do ich opróżniania. Najpierw napełnij szczytową część płuc, potem poszerz ten obszar o środkową i na końcu o dolną część. Po wdechu, w twoich płucach nie powinno być już miejsca na choćby jedną część powietrza. Następnie zrób zupełnie normalny wydech.

Nie forsuj się i nie rób tego ćwiczenia więcej niż dwa razy z rzędu, Jeżeli robisz je w sposób prawidłowy, wystarczy raz, by skutek został osiągnięty.


http://www.czakra7.pl/blog/oczyszcznie-czakr-cwiczenia/

"Pokaż się swojemu najgłębszemu strachowi; wtedy strach traci swoją moc, kurczy się i znika. A ty jesteś wolny.
Jim Morrison
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-27-2015 08:20 przez Plague Doctor.)
09-26-2015 01:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowali: Zołi. , XapHap
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Impressum | Mitglieder | Regeln | Forensoftware MyBB