Witchcraft - Forum ezoteryczne

Pełna wersja: Uczucie upojenia/zjarania - jak to nazwać w ogóle?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Nie miałam pojęcia, jak zatytułować ten wątek. Zresztą jakąś mi głupio zakładać go, no ale męczy mnie ta myśl od... Dzisiaj, więc postanowiłam napisać. :D
Potrzebuje pomocy? Sprawdzenia. Jest ktoś dobry w tych skanach? Chodzi o to, że jest coś ze mną nie tak i nie wiem z czego to wynika. Nie chce zagłębiać się w szczegóły jeśli nie jest to na razie konieczne...
Powiem tak czuję się jakbym była pod wpływem. Uwaga nie spożywam alkoholu. Miałam badania. Rezonans głowy -wszystko wychodzi świetnie. Chce zaznaczyć, że podejrzewam, że może to uczucie być powiązane z psychiką. Psychiatryk. Leki... Nie chce na razie się w to zagłębiać, dopóki nie będzie to konieczne. Dopóki mi ktoś nie odpisze. ;)
Ze strony psychiatrycznej, podejrzewam, że może to wpływ leków. Z tego co zrozumiałem to ciągle je bierzesz. Przypomnij sobie kiedy mniej więcej to się zaczęło. W ciężkich przypadkach podaje się duże ilości danego leku, czasami zbyt duże dla danej osoby. Wtedy może właśnie występować taki stan.
Odnośnie zamiast leków polecam dziurawiec bardzo poprawia samopoczucie.

Kwestia tego ze odczuwasz taki stan morze wywodzi się z praktyk magicznych które podjęłaś, lub ćwiczeniach które robisz praktykujesz. Albo mieć związek z twoim ciśnieniem. - To mój logiczny wywód.(Skan Będzie potem)

W skanowaniu to hmmm od początku ... (Skupiłem się na głowie).
oko masz bardzo aktywne a korona przymknięta. Czakra 3 oka ma jasno biały kolor i jest za bardzo aktywna kiedy to korona nie pokazuje efektów.


Sprawdzając jedna talią doszedłem ze powodem twojego stanu jest na planie materialnym i wiąże się z magiem.

Zinterpretuj to sobie jak chcesz, spytaj sie jeszcze innych ludzi. Przeprowadza też badania.
Nightmare, jeżeli chodzi o leki. Zależy od kiedy bierzesz i jakie/na co. Ja brałam lek z grupy SSRI, więc dużo serotoniny i człowiek szczęśliwy, ale stanów podobnych do upojenia nie miałam. Za to miałam dużo energii i to, że byłam bardziej powiedzmy czuła na różne energie czy byty (jakiś czas już leków nie biorę i zrobiłam się na to troche głucha co teraz jest przykre :( ). Może masz za silne leki/jesteś zdrowsza i dawka obecnie jest za duża?
Biorę minimalną dawkę. Mniej więcej. Dziękuję za odpowiedzi. Leki z grupy SNRI. Zastanowię się nad waszymi radami.