Witchcraft - Forum ezoteryczne
Efekty uboczne - Wersja do druku

+- Witchcraft - Forum ezoteryczne (http://witchcraft.com.pl)
+-- Dział: Magia (http://witchcraft.com.pl/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Dział: Zaklęcia i rytuały (http://witchcraft.com.pl/forumdisplay.php?fid=26)
+--- Wątek: Efekty uboczne (/showthread.php?tid=3572)



Efekty uboczne - Cichosza - 04-09-2013

Mam taki mały problem.

Za każdym razem po jakimkolwiek odprawionym rytuale (wykonuje je w nocy) po przebudzeniu na twarzy strasznie zaognia mi się trądzik. Zazwyczaj przemycie tonikiem pomaga po paru godzinach. Czasem utrzymuje się nieco dłużej.
Zawsze wydawało mi się, że to przez to, że skupiam się bardzo i oczyszczam siebie przed jakimkolwiek rytuałem, przez co zaczyna mi to wychodzić przez twarz, ale nie jestem co do tego przekonana.
A wy macie jakie teorie?

Mam nadzieję, że wrzuciłam wątek do dobrego działu. Jeśli nie proszę o przeniesienie.


RE: Efekty uboczne - tajemniczy - 04-09-2013

Ja bym tu obstawiał przemęczenie organizmu. Kiedy on słabnie możliwe jest, że pojawia się trądzik, lub nawet przy dużym przeciążeniu mogą to być bóle mięśni, głowy, lub przeziębienie.


RE: Efekty uboczne - Cichosza - 05-09-2013

(04-09-2013, 23:50)tajemniczy napisał(a): Ja bym tu obstawiał przemęczenie organizmu. Kiedy on słabnie możliwe jest, że pojawia się trądzik, lub nawet przy dużym przeciążeniu mogą to być bóle mięśni, głowy, lub przeziębienie.

Hm, nigdy nie odczuwałam niezwykłego zmęczenia po rytuale. Często zasypiam będąc kilkukrotnie bardziej zmęczoną i nic się nie dzieje.


RE: Efekty uboczne - Werba - 10-05-2015

Cichosza, prawdopodobnie chodzi o hormony. Rytuały nie tylko emocjonują, ale i oddziałują na organizm. Układ hormonalny jest jednym z pierwszych, które reagują na tego typu bodźce. : ) Być może jest on u Ciebie podatny lub po prostu stosujesz elementy, które lekko zmieniają balans Twojej energii seksualnej, co z kolei daje po jajnikach.