Witchcraft - Forum ezoteryczne
Uczucie upojenia/zjarania - jak to nazwać w ogóle? - Wersja do druku

+- Witchcraft - Forum ezoteryczne (http://witchcraft.com.pl)
+-- Dział: Magia (http://witchcraft.com.pl/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Dział: Pytania i problemy (http://witchcraft.com.pl/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Wątek: Uczucie upojenia/zjarania - jak to nazwać w ogóle? (/showthread.php?tid=7811)



Uczucie upojenia/zjarania - jak to nazwać w ogóle? - Nightmare - 01-10-2016

Nie miałam pojęcia, jak zatytułować ten wątek. Zresztą jakąś mi głupio zakładać go, no ale męczy mnie ta myśl od... Dzisiaj, więc postanowiłam napisać. :D
Potrzebuje pomocy? Sprawdzenia. Jest ktoś dobry w tych skanach? Chodzi o to, że jest coś ze mną nie tak i nie wiem z czego to wynika. Nie chce zagłębiać się w szczegóły jeśli nie jest to na razie konieczne...
Powiem tak czuję się jakbym była pod wpływem. Uwaga nie spożywam alkoholu. Miałam badania. Rezonans głowy -wszystko wychodzi świetnie. Chce zaznaczyć, że podejrzewam, że może to uczucie być powiązane z psychiką. Psychiatryk. Leki... Nie chce na razie się w to zagłębiać, dopóki nie będzie to konieczne. Dopóki mi ktoś nie odpisze. ;)


RE: Uczucie upojenia/zjarania - jak to nazwać w ogóle? - Behemoth - 02-10-2016

Ze strony psychiatrycznej, podejrzewam, że może to wpływ leków. Z tego co zrozumiałem to ciągle je bierzesz. Przypomnij sobie kiedy mniej więcej to się zaczęło. W ciężkich przypadkach podaje się duże ilości danego leku, czasami zbyt duże dla danej osoby. Wtedy może właśnie występować taki stan.


RE: Uczucie upojenia/zjarania - jak to nazwać w ogóle? - wena - 02-10-2016

Odnośnie zamiast leków polecam dziurawiec bardzo poprawia samopoczucie.

Kwestia tego ze odczuwasz taki stan morze wywodzi się z praktyk magicznych które podjęłaś, lub ćwiczeniach które robisz praktykujesz. Albo mieć związek z twoim ciśnieniem. - To mój logiczny wywód.(Skan Będzie potem)

W skanowaniu to hmmm od początku ... (Skupiłem się na głowie).
oko masz bardzo aktywne a korona przymknięta. Czakra 3 oka ma jasno biały kolor i jest za bardzo aktywna kiedy to korona nie pokazuje efektów.


Sprawdzając jedna talią doszedłem ze powodem twojego stanu jest na planie materialnym i wiąże się z magiem.

Zinterpretuj to sobie jak chcesz, spytaj sie jeszcze innych ludzi. Przeprowadza też badania.


RE: Uczucie upojenia/zjarania - jak to nazwać w ogóle? - Luna_90 - 02-10-2016

Nightmare, jeżeli chodzi o leki. Zależy od kiedy bierzesz i jakie/na co. Ja brałam lek z grupy SSRI, więc dużo serotoniny i człowiek szczęśliwy, ale stanów podobnych do upojenia nie miałam. Za to miałam dużo energii i to, że byłam bardziej powiedzmy czuła na różne energie czy byty (jakiś czas już leków nie biorę i zrobiłam się na to troche głucha co teraz jest przykre :( ). Może masz za silne leki/jesteś zdrowsza i dawka obecnie jest za duża?


RE: Uczucie upojenia/zjarania - jak to nazwać w ogóle? - Nightmare - 06-10-2016

Biorę minimalną dawkę. Mniej więcej. Dziękuję za odpowiedzi. Leki z grupy SNRI. Zastanowię się nad waszymi radami.