Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
samaniewiem
Autor Wiadomość
samaniewiem Offline
Neofita

Liczba postów: 3
Reputacja: 0
Podziękowania: 4
Podziękowano 1 razy w 1 postach
samaniewiem
Słuchajcie mam do was jedno pytanie... Od razu mowie ze nie znam się na magii ani nic z tych rzeczy ale od pewnego czasu mam jakieś przeczucie no wiecie, że jesteś czarownica(?)... Może powiem wam dlaczego odkąd tylko pamiętam zawsze lubiłam sama przebywać na dworze, w parku czy w lesie tylko po to żeby się wyciszyć i mieć chwilę relaksu i było tak zawsze.Ale ostatnio myślałam o tym jak w moje urodziny auto zabiło mojego psa... Kilka miesięcy później rodzice kupili mi nowego.Bardzo go kocham, z resztą jak wszystkie zwierzęta.wczoraj auto potrąciło mojego psa, bo leciał do mnie. On był po 2stronie ulicy a ja przy bramie domu jechały 3auta więc czekałam aż przejadą po czym nagle mój pies przebieg przez ostatnie auto i widzialam na wlasnw oczy że wpadł pod kółko. Auto jechało dosyć szybko po czym trochę zwolniło.Pies zapiszczał po czym pomyślałam w głowie "Kurwa nie!" no i pies był obok mnie.Nic mu nie było, nawet żadnego śladu.Dodam jeszcze że śnia mi się sny prorocze.Wiadomo że nie codziennie ale miała takie z 4 w ostatnim czasie.A więc tak ostatni był o mojej znajomej.Bylam świecie przekonana że mieszka w miescie, gdzie tam ja najczęściej spotylam NIGDY ona ani ktoś inny nie mówił że mieszka gdzieś indziej.Mialam się z nią spotkac z środę dnia,w wtorek snilo mi się że mieszka w miasteczku gdzie mam szkole i że ma 15min drogi do domu. Zignorowałam to.W śróde się spotkałysmy i spytalam się ją kiedy ma busa do domu po czym mówi mi że się przejdzie bo ma tylko 15min drogi. 2miesiace temu pokłóciłam się z mamą o szkole... Dosyć ostro.Gdy zasypiałam jakoś o 24 zadzwonił do mniej mój przyjaciel czy przejadę się z nim samochoem miałam dziwne przeczucie ze nie powinnam tego robić ale zrobiłam to.O 3 jechał mnie odwieźć. Mieliśmy wypadek, ja straciłam na chwilę pr