Burzowe odczucia
Autor Wiadomość
Kanra Offline
Neofita

Liczba postów: 2
Reputacja: 0
Podziękowania: 1
Podziękowano 0 razy w 0 postach
Burzowe odczucia
Hej, jestem nowa w tych tematach, więc przepraszam jeśli pytanie jest bardzo banalne

Właśnie nad moim miastem przechodziła burza. Zastanawiam się czy towarzyszą wam jakieś odczucia związane z tym zjawiskiem atmosferycznym

Ja osobiście czuje przeładowanie energią (jak bym wypiła litr red-bulla) kiedy zbliża się burza, lub gdy jest już ona. Czuje jak by coś chciało się ze mnie wyrwać, i drżało z niecierpliwości. Dziwi mnie to o tyle, że jestem raczej silnie związana z żywiołem ziemi (koziorożec + imię w żywiole ziemi), a wydaje mi się że burza związana jest raczej z ogniem/wodą 

Jestem ciekawa czy ktoś też ma tak mocne, że aż w pewien sposób nie komfortowe odczucia, i czy macie jakieś sposoby na wykorzystanie tej energii 

(mam nadzieje że w dobrym dziale napisałam. Jeśli nie to przepraszam i proszę o przeniesienie tematu lub informacje. Jeszcze nie do końca czuje to forum)
02-07-2020, 01:06
Znajdź Posty Reply
tupajda Offline
Wtajemniczony

Liczba postów: 281
Reputacja: 9
Podziękowania: 190
Podziękowano 117 razy w 81 postach
RE: Burzowe odczucia
Tak, burza to spory przepływ energii. Ja osobiście w energetycznych miejscach z łatwością zasypiam Oczko podczas burzy również wspaniale mi się śpi.
--
Wystarczy być sobą.
05-07-2020, 23:02
Znajdź Posty Reply
 Podziękowali: Nightmare , Olimpia
Mglisty Offline
Starszy użytkownik

Liczba postów: 56
Reputacja: 1
Podziękowania: 7
Podziękowano 11 razy w 9 postach
(02-07-2020, 01:06)Kanra napisał(a): Hej, jestem nowa w tych tematach, więc przepraszam jeśli pytanie jest bardzo banalne

Właśnie nad moim miastem przechodziła burza. Zastanawiam się czy towarzyszą wam jakieś odczucia związane z tym zjawiskiem atmosferycznym