Witchcraft - Forum ezoteryczne
  • Strona główna
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Współpraca
  • Szukaj
Logowanie — Rejestracja

Witchcraft - Forum ezoteryczne › Powiązane z magią › Pytania i problemy v
« Wstecz 1 2 3 4 Dalej »

Czytanie kart tarota

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[-]
Witaj, Gościu!
Witaj! Nie jesteś jeszcze zalogowany. Zaloguj się by móc w pełni korzystać ze strony. Jeżeli nie masz jeszcze konta kliknij tutaj.
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Tryb drzewa | Tryb normalny
Czytanie kart tarota
Autor Wiadomość
dvst Offline
Użytkownik

Liczba postów: 4
Reputacja: 0
Znak Zodiaku: Skorpion
Praktykowany rodzaj magii:
-

Podziękowania: 2
Podziękowano 0 razy w 0 postach
Czytanie kart tarota
Witam wszystkich, chciałabym na wstępie tylko wspomnieć, że jestem totalną nowicjuszką i piszę dlatego, że napotkałam swego rodzaju problem, który strasznie mi przeszkadza i chciałabym dostać odpowiedź.

No więc, od niedawna - a dokładniej od grudnia zeszłego roku - zaczęłam zajmować się kartami tarota, a używam ich głównie na znajomych i rodzinie by sobie poćwiczyć celność mojego czytania wróżby, co na ogół jako tako mi wychodzi, chociaż nadal mam drobne problemy z interpretacją (co w sumie jest powodem, dla którego piszę). 

W skrócie o historii zanim natknęłam się na ten problem - trójka znajomych na wyjeździe znalazła trzy karty tarota (odwróconego rydwana, króla kielichów i wisielca (dwie ostatnie karty oczywiście w normalnej pozycji)). Chciałam im pomóc w odczytaniu o co chodzi, i tak naprawdę dopiero dzisiaj dowiedziałam się, że karty również mogą oznaczać konkretne pory roku, daty, tygodnie i tym podobne. Troche późno, ale dobrze, że w ogóle. 
W każdym razie, jeżeli to o porach roku i datach to faktycznie prawda, wyszłoby na to, że wróżba mogłaby idealnie wpasować się w urodziny jednej dziewczyny która tam była. Tym bardziej, że planują kolejne spotkanie w tym czasie.