Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Królowa Denarów (Monet, Pentakli)
Autor Wiadomość
Olimpia Niedostępny
...
********

Liczba postów: 5,093
Dołączył: Sep 2012
Reputacja: 85
Podziękowania: 869
Podziękowano 1375 razy w 681 postach
Post: #1
Królowa Denarów (Monet, Pentakli)
Dwór: Denarów, żywioł: ziemia, domena: materia.

Wygląd:
- szczupła, wręcz koścista
- brązowe albo rude włosy
- zielone albo ciemne oczy (brązowe czy piwne)
- elegancka, bardzo atrakcyjna, markowe ciuchy, biżuteria itp. xD


Jako osoba:

Królowa Denarów to prawdziwa biznes woman, ale też i kura domowa... Wskazuje na bogate kobiety, które kochają się stroić - tzn. takie modnisie, otaczają się pięknymi przedmiotami i kochają sztukę, naturę, ogrodnictwo często coś kolekcjonują, są wrażliwe na piękno, ważna jest dla nich tradycja i kultura. Bardzo ważna a nawet najważniejsza, jest dla niej rodzina i dba o nią, jest wspaniałą i przykładną żoną i matką, potrafi stworzyć ciepły dom i poczucie bezpieczeństwa.
Jest bardzo dobrą przyjaciółką, nie zawiedzie, zawsze pomoże, jest dyskretna, nie ma kłopotów z ludźmi, sporów unika - na ogół opinią się przejmuje tzn. stara się o dobrą reputację, jest lubiana, sympatyczna, pomocna, bardzo szczodra i hojna, rozważna i odpowiedzialna, ambitna i pracowita, cierpliwa i uparta, spokojna, wierzy w siebie i swoje siły, twardo stąpa po ziemi, jest najbardziej poważna i poukładana ze wszystkich Królowych. Na ogół zajmuję domem i/lub pracą - świetnie jej to wychodzi, gospodyni z niej na medal, pracownica/szefowa również - umie obracać gotówką, świetnie gotuje i sprząta, wie jak zarządzić kasą przy tym jest dokładna, praktyczna, i niezawodna.

Jako sytuacja: oznacza sukces, awans, mówi że będziemy za coś płacić np. rachunki - często to zapłata, która nam czyści portfel, to także dochód finansowy tzn. ''coś'' nam wpłynie na konto czy dostaniemy kasę do ręki, to także poprawa finansowa na stałe, zmiana pracy, dobre inwestycje/plany. Często wskazuje na ciążę. :D
Odwrócona: Gaduła, buzi jej nie zamkniesz nawet jak ją zakneblujesz, jest złą i wyrodną matką nie dba o dzieci i męża, to materialistka dla której najważniejszy jest wygląd i przez to całą kasę wydaje na upiększanie swojej osoby, najważniejsze są dla niej osobiste przyjemności przez co jest rozrzutna, choć zdarza się odwrotnie tzn. że jest leniwa, zakompleksiona i wogóle nie dba o siebie. Może być pracoholiczką, która nie umie okazywać uczuć ale też osobą, która ma dość obowiązków w pracy przez co pracuje nieregularnie, ale tak samo może mieć dość obowiązków w domowych, więc albo nie ma żadnego poczucia bezpieczeństwa, są kłopoty z kasą, albo jest bogata, pusta i próżna. Nie jest wytrwała, często zniechęcona, rozbija małżeństwa, niszczy przyjaźń, naturę - nie ma do niej żadnego szacunku czy uczuć, goni za kasą, jest mściwa, nie powinno się jej wierzyć, jest nielojalna, ale to też może być kobieta rozwiedziona albo zostawiona przez faceta, jest niemiła, oschła i nie lubi ludzi/świata. Królowa Denarów może także oznaczać, kłamstwa/kłamstwo, zemstę, spisek, zmowę, także niechlujstwo, skłonność do alkoholizmu, prostytucji i hazardu.

Miłość: stała partnerka, idealna żona i matka, w pytaniu co do nas czuje może pokazać, że przywiązanie albo stałą, dojrzałą miłość.
Odwrócona: seks albo związek dla pieniędzy, oschłość w miłości/małżeństwie, zdrada, zahamowania seksualne.

Praca: poprawa sytuacji finansowej, awans.
Odwrócona: zły pracownik, strata kasy.

Zawody: podobne/te same co u Króla Denarów tylko, że w formie żeńskiej. xD

Miejsca: gdzieś gdzie jest elegancko, z klasą i jest żarcie np. jakiś bal, willa w której mieszka koleżanka... itp. xD To także wszelkie miejsca jakiegoś biznesu tzn. sklep, lodziarnia, pizzeria itp. itd.

Zdrowie: poronienie, bezpłodność, kłopoty z kręgosłupem, kośćmi, schorzenia skóry.

Zdolności ezoteryczne: Magia Luster, Magia Roślin, Magia Ziemi.
Normalność to wymysł.
Skupiają się w stado i "normalność" tworzą na podstawie wypadkowej średniej reakcji i poglądów innych Owiec w stadzie.
Boją się uwolnienia Woli ponad Formę.
Są niewolnikami Formy (Materii i spraw materialnych).
-----------
Różnica pomiędzy mną a resztą jest taka, że ja sie nie boje być nie akceptowana.
05-01-2013, 10:00
Znajdź Posty Reply


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Impressum | Mitglieder | Regeln | Forensoftware MyBB