Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trening Energetyczny Anka
Autor Wiadomość
ivi666 Offline
Wtajemniczony

Liczba postów: 57
Dołączył: Jun 2013
Reputacja: 4
Podziękowania: 0
Podziękowano 9 razy w 2 postach
Post: #1
Trening Energetyczny Anka
No to zaczynamy
Dobra, przerobiliśmy trochę teorii, teraz czas na odrobinę praktyki. W związku z kilkoma malutkimi zmianami w Gildii postanowiłem napisać kolejną część Psioniki dla Laika, tym razem poświęconą w całości praktyce, a dokładniej rzecz biorąc treningowi podstawowemu.

Trening Energetyczny Anka
Anka jest psionikiem. Podobno. Nie wiem, bo odszedł z Gildii zanim ja tam przybyłem, ale podobno jest psionikiem. Albo inaczej, podobno jest facetem... W każdym razie, opierając się na własnych doświadczeniach stworzył program treningowy, w sumie na piętnaście miesięcy, w którym objaśnił, jakie ćwiczenia należy stosować, aby osiągnąć najlepsze rezultaty. Program, który będę przedstawiał w pięciu częściach po trzy miesiące. Celem tego programu jest nauczenie się manipulacji energią, podstaw w ciągu trzech miesięcy oraz technik zaawansowanych w ciągu następnych dwunastu miesięcy.

Trzeba zauważyć kilka spraw związanych z programem. Nie jest on trudny, a ramy czasowe są dosyć rozciągliwe. Co to znaczy? Znaczy to, iż jak po jednym tygodniu ćwiczeń nie zauważysz zmiany, możesz swobodnie powtórzyć ten tydzień ćwiczeń.

Kolejną sprawą jest fakt, iż trening zajmuje maksymalnie półtorej godziny w ciągu doby, jednak jest rozbity na części, ćwiczenia po trzy minuty powtarzane pięć razy dziennie choćby. Nie jest to męczące, jedynie co uciążliwe lecz i tak jest bardzo dobrym rozwiązaniem, można np. ćwiczyć w autobusie, na przerwie w szkole, w pracy itp. Jest to ułatwienie dla osób, które nie zawsze mogą sobie pozwolić na okrągłą godzinkę siedzenia w miejscu.


Czas na przedstawienie programu (trening showtime):
Pierwszą ważną rzeczą jest udanie się do sklepu i dokonanie zakupu pięknego i efektownego zeszytu o jak największej ilości kartek. Będzie to wasz dziennik, w którym codziennie po ćwiczeniach będziecie zapisywać swoje przeżycia, doświadczenia i odczucia. Jeżeli będziecie chcieli coś przelać na papier - przelewajcie. Dobrze jest w zeszycie zapisać sobie podstawowe rzeczy ręcznie, dzięki czemu zapamiętacie je lepiej. Oto, co powinno się znaleźć w zeszycie:

- Kilka terminów: system, sensor oraz rodzaje sensorów;

- Spisany program na trzy miesiące, kolejne kartki będą zapisywane przez was. Gdy sesja trzech miesięcy zostanie zakończona piszemy program na kolejne trzy miechy i od początku;


System
System to sposób produkowania i manipulacji energią psioniczną. Na system składa się sensor.


Sensor
To proste ćwiczenie wyobrażania sobie substancji za pomocą któregoś ze zmysłów (wzrok, słuch, dotyk lub kombinacje) w celu wzbudzenia produkcji energii psionicznej przez neurony.


Rodzaje sensorów:
To już było w jednej z poprzednich części, lecz nic się nie stanie, jeżeli powtórzymy.

Wizualizacja: Przykładowo wyobrażanie sobie ciała zbudowanego ze szkła i wypełnionego światłem, dowolnego koloru wybranego przez ciebie. Gdy to sobie wyobrazisz, następnie wyobraź sobie światło przepływające z twojego ciała do ręki i wypełniające twoją dłoń.

Odczucia: Przykładowo wyobraź sobie swoje ciało wypełnione doznaniami. Wybrane przez ciebie odczucie reprezentuje twoją energię (często stosowane jest ciepło). Następnie niech to odczucie przepływa z ciała do ręki i dłoni.

Dźwięki: Przykładowo wyobraź sobie swoje ciało pełne dźwięków. Wybrany przez ciebie dźwięk reprezentuje twoją energię (wielu ludzi używa swoich ulubionych piosenek). Następnie wyobraź sobie, że ten dźwięk wędruje z twojego ciała do ręki i dłoni.

Odczucia łączone: Wyobraź sobie swoje ciało zrobione ze szkła, a wypełnione płynną substancją. Wybrana przez ciebie płynna substancja reprezentuje twoją energię. Nadaj jej kolor, temperaturę, smak i lepkość. Następnie wyobraź sobie przepływanie substancji z twojego ciała i zbieranie się jej w twojej ręce.

Poświęć tydzień lub dwa na następujące ćwiczenie. Wyobraź sobie swoją energię za pomocą jednego z czterech sensorów. Następnie wyobrażając sobie to przenieś ją do ręki i spróbuj coś poczuć. Wykonuj to ćwiczenie codziennie dwa razy po trzy minuty, przetestuj wszystkie cztery sensory. Po np. ośmiu dniach ćwiczeń, czyli dwa dni na każdy sensor powinieneś już wiedzieć, który jest dla ciebie najlepszy. Jak tego się dowiesz? Bardzo prosto. Po prostu dzięki jednemu z tych sensorów będziesz szybciej i wyraźniej czuł swą wewnętrzną energię. Jeżeli po tygodniu nie wiesz, który wybrać - powtórz ćwiczenie przez kolejny tydzień.

Gdy już wiesz, jaki sensor jest dla ciebie najlepszy - gratulacje - właśnie rozpoczynasz trening Anka. A poniżej znajdziesz program na trzynaście tygodni. Dobra rada - poddać możesz się dopiero po tych trzech miesiącach, nie wcześniej. Im dłużej ćwiczysz (w sensie kolejnych tygodni, nie minut ćwiczenia) tym lepiej będziesz czuł energię.


PROGRAM


Tydzień Pierwszy
Poczuj energię w ciele, a następnie przemieść ją do dominującej ręki. Oto wykonałeś charging dominującej ręki. Powtarzaj to ćwiczenie codziennie 5 razy dziennie po 3 minuty każdorazowo. Po tygodniu powinno być łatwiej. Spróbuj ładować całe ciało, ćwicz 5 razy dziennie po 5 minut każdorazowo.


Tydzień Drugi
Ładowanie ręki dominującej wykonywane 3 razy dziennie po 3 minuty każdorazowo. Ładuj także drugą rękę, 3 razy dziennie po 3 minuty. Ładowanie ciała jak zwykle 5 razy dziennie po 5 minut.


Tydzień Trzeci
Ładowanie ręki dominującej wykonywane 3 razy dziennie po 3 minuty każdorazowo. Ustaw obie ręce naprzeciw siebie, tak jak do modlitwy zachowując kilka cm odstępu. Niech energia przepływa z jednej dłoni do drugiej. Wykonuj 5 razy dziennie po 3 minuty. Ładowanie ciała jak zwykle 5 razy dziennie po 5 minut.


Tydzień Czwarty
Ładowanie ręki dominującej wykonywane 3 razy dziennie po 3 minuty każdorazowo. Ćwiczenie ręki niedominującej 3 razy dziennie po 3 minuty. Ćwicz przepływ energii z ręki niedominującej do dominującej 3 razy dziennie po 3 minuty. Ładowanie ciała jak zwykle 5 razy dziennie po 5 minut.


Tydzień Piąty
Ładowanie ręki dominującej wykonywane 3 razy dziennie po 3 minuty każdorazowo. Ćwiczenie ręki niedominującej 3 razy dziennie po 3 minuty. Ćwicz przepływ energii z ręki niedominującej do dominującej 3 razy dziennie po 3 minuty. Ładowanie ciała jak zwykle 5 razy dziennie po 5 minut.


Tydzień Szósty
Ładowanie ręki dominującej wykonywane 3 razy dziennie po 3 minuty każdorazowo. Ćwiczenie ręki niedominującej 3 razy dziennie po 3 minuty. Ćwicz przepływ energii z ręki niedominującej do dominującej 3 razy dziennie po 3 minuty. Ćwicz przepływ energii z ręki dominujacej do niedominującej 3 razy dziennie po 3 minuty. Ładowanie ciała jak zwykle 5 razy dziennie po 5 minut.


Tydzień Siódmy
Ładowanie ręki dominującej wykonywane 3 razy dziennie po 3 minuty każdorazowo. Ćwiczenie ręki niedominującej 3 razy dziennie po 3 minuty. Ćwicz przepływ energii z ręki niedominującej do dominującej 3 razy dziennie po 3 minuty. Ćwicz przepływ energii z ręki dominujacej do niedominującej 3 razy dziennie po 3 minuty. Ładowanie ciała jak zwykle 5 razy dziennie po 5 minut.


Tydzień Ósmy
Ładowanie ręki dominującej wykonywane 3 razy dziennie po 3 minuty każdorazowo. Ćwiczenie ręki niedominującej 3 razy dziennie po 3 minuty. Ćwicz przepływ energii z ręki niedominującej do dominującej 3 razy dziennie po 3 minuty. Ćwicz przepływ energii z ręki dominujacej do niedominującej 3 razy. Ładowanie ciała jak zwykle 5 razy dziennie po 5 minut.


Tydzień Dziewiąty
Ładowanie ręki dominującej wykonywane 3 razy dziennie po 3 minuty każdorazowo. Ćwiczenie ręki niedominującej 3 razy dziennie po 3 minuty. Ćwicz przepływ energii z ręki niedominującej do dominującej 3 razy dziennie po 3 minuty. Ćwicz przepływ energii z ręki dominujacej do niedominującej 3 razy. Ładowanie ciała jak zwykle 5 razy dziennie po 5 minut.


Tydzień Dziesiąty
Ładowanie ręki dominującej wykonywane 3 razy dziennie po 3 minuty każdorazowo. Ćwiczenie ręki niedominującej 3 razy dziennie po 3 minuty. Ćwicz przepływ energii z ręki niedominującej do dominującej 3 razy dziennie po 3 minuty. Ćwicz przepływ energii z ręki dominujacej do niedominującej 3 razy. Ładowanie ciała jak zwykle 5 razy dziennie po 5 minut.


Tydzień Jedenasty
Ładowanie ręki dominującej wykonywane 3 razy dziennie po 3 minuty każdorazowo. Ćwiczenie ręki niedominującej 3 razy dziennie po 3 minuty. Ćwicz przepływ energii z ręki niedominującej do dominującej 3 razy dziennie po 3 minuty. Ćwicz przepływ energii z ręki dominujacej do niedominującej 3 razy. Ładowanie ciała jak zwykle 5 razy dziennie po 5 minut.


Tydzień Dwunasty
Ładowanie ręki dominującej wykonywane 3 razy dziennie po 3 minuty każdorazowo. Ćwiczenie ręki niedominującej 3 razy dziennie po 3 minuty. Ćwicz przepływ energii z ręki niedominującej do dominującej 3 razy dziennie po 3 minuty. Ćwicz przepływ energii z ręki dominujacej do niedominującej 3 razy. Ładowanie ciała jak zwykle 5 razy dziennie po 5 minut.


Tydzień Trzynasty
Przestań ćwiczyć podstawowy charging i przejdź do bardziej kompleksowego. Dla przykładu próbuj ładować jedynie niektóre fragmenty ciała, albo niech energia przeskakuje z palca do palca. Stosuj standardowo 3 razy dziennie po 3 minuty.

Życzę wszystkim miłego ćwiczenia, niechaj Moc będzie z Wami wszystkimi... jakby to powiedziała moja nauczycielka: "Good luck, you're gonna need it..." Uśmiech

Pamiętajcie również, że złotą zasadą psionika jest sentencja: "Jeżeli ci się nie udało, spróbuj jeszcze raz".

Autor: Fenix Nightwalker
23-06-2013, 16:36
Znajdź Posty Reply
 Podziękowali: Adrianna , Killgorin , Nightmare , Nilvan


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Impressum | Mitglieder | Regeln | Forensoftware MyBB