Znalezisko wśród domowych piernatnatów.
Autor Wiadomość
Shaira
Wtajemniczony

Liczba postów: 92
Reputacja: 2
Podziękowania: 1
Podziękowano 2 razy w 0 postach
Znalezisko wśród domowych piernatnatów.
Jakiś czas temu przeglądając od tak sobie pudełka w których od wieków jest wszystko i nic(w każdym domu zapewne jest takie coś np. szuflada czy coś u mnie są pudełka), znalazłam malutki scyzoryk o kształcie syreny trzymającej nad głową ogromną muszlę. Nie znam się na metalach, ale kolor ma metaliczno szary, wygląda trochę jakby kiedyś był złocony ale zaśniedział. Ciekawi mnie symbolika owej podobizny syreny z wielką muszlą(uprzedzam że zapytałam już wujka Google i ciocię Wikipedię i nadal nic konkretnego nie wiem). Nikt z rodziny nie wie skąd się to wzięło(ale to dość normalne gdy pyta się o coś porzuconego na dnie skrzyni "zapomnienia". Pamiątką z Warszawy to to nie jest bo nikt u mnie stolicy nie zwiedzał, z nad bałtyckich wycieczek też nie pochodzi... jedna wielka niewiadoma kryje się za tym skąd się to cóś wzięło(zwłaszcza że owo pudło z którego pochodzi znam na wylot od dzieciństwa). Koniec paplaniny, opiszę trochę tę syrenę bo zdjęcia niestety są lipnej jakości.
Syrena jakby stoi w pozycji prostej, jej ogon gdzieś w połowie zawija się do tyłu po czym sama płetwa znów wychodzi na przód figurki. na ramionach trzyma opartą muszlę, ale nie podtrzymuje jej jakoś, zamiast tego wygląda jakby trzymała coś w środku muszli(w tym miejscu między dłoniami znajduje się śrubka więc wygląda trochę jakby trzymała wielką perłę*a mi się skojarzyło z księżycem, nie wiem czemu no mniejsza o to...*) Włosy rozpuszczone, po obu stronach opadają jej nagie piersi, całkowicie je zakrywając, widać też dłuższy pukiel włosów z tyłu figurki. Twarz wyglądająca trochę jak maska nałożona na całość... widnieje na niej zuchwały, dumny uśmiech, całość wykonana bardzo precyzyjnie(ma nawet pępek. Oo) Zastanawia mnie cała symbolika oraz możliwe wykorzystanie, wszelkie pomysły mile widziane. Uśmiech