Jestem początkująca, od czego mam zacząć?
Autor Wiadomość
satanic_verses Offline
Neofita

Liczba postów: 2
Reputacja: 0
Podziękowania: 0
Podziękowano 0 razy w 0 postach
Jestem początkująca, od czego mam zacząć?
Witam, jestem tu nowa i ogólnie temat magii jest dla mnie dość nowy. Nie mam pojęcia od czego mam zacząć by się w tym nie pogubić i czegoś konkretnego się nauczyć. Interesuje mnie magia naturalna, ale nie tylko na niej chcę się skupić. Bardzo prosiła bym o pomoc kogoś, kto chciałby wprowadzić mnie w temat magii Uśmiech I nie jestem pewna, czy dodałam wątek w odpowiednim miejscu, więc jeśli nie, to bardzo przepraszam. Uśmiech
Si ad na­turam vi­ves, num­quam eris pauper.
01-09-2014, 01:10
~Nesse
Niezarejestrowany

Podziękowania:
Podziękowano razy w postach
RE: Jestem początkująca, od czego mam zacząć?
Czytaj.
01-09-2014, 07:38
satanic_verses Offline
Neofita

Liczba postów: 2
Reputacja: 0
Czytam, ale czasami wydaje się to strasznie chaotyczne. Uśmiech
Si ad na­turam vi­ves, num­quam eris pauper.
01-09-2014, 10:33
Olimpia Niedostępny
...

Liczba postów: 5,029
Reputacja: 85
Podziękowania: 908
Podziękowano 1252 razy w 612 postach
To pytaj. ^^` Zawsze służę wyjaśnieniem, czy pomocą na PW. Innej pomocy tutaj nie znajdziesz, w ogóle jej w taki nie znajdziesz. To nie jest tak, że uczeń chce i nauczyciel się zjawia. Uczeń gotowy, nauczyciel się zjawia. :-) Żaden prawdziwy wiedzący i kompetentny, znający swoją wartość nauczyciel nie odpowie na taką prośbę... Najczęściej to jest tak, że mentor widzi w człowieku duży potencjał, więc go bierze - a i tak mało który teraz robi jakieś prywatne lekcje, bo prawda jest taka, że jeden na 100 uczniów coś faktycznie osiąga (a Ci, co nie osiągnęli, sami sobie są winni).
Pozdrawiam. :-)
P.S. jak znajdziesz chętnego, upewnij się co do jego wiedzy i praktycznego doświadczenia, no" wielkich magów" których tak naprawdę można roznieść w minutę jest o wiele więcej, niż tych właściwych.
Normalność to wymysł.