Pytanko na śniadanko
Autor Wiadomość
Symbiot Offline
Gandalf

Liczba postów: 14
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 0
Podziękowania: 0
Podziękowano 0 razy w 0 postach
Post: #11
RE: Pytanko na śniadanko
Ale nie zapominajcie o chorobie niestety nazwy nie pamiętam co ludzie sobie wmawiają że są wampirami i muszą pić krew żeby przeżyć raz miałem z takim do czynienia i nademną w nocy stał.Ale potem był w psychiatryku xD
Ponoć jest taka klątwa co w takiego ,,wampa'' przemienia ale no ile w tym prawdy to niewiem.Chociaż przyznajcie że nie było by fajnie mieć super siłę, super ,super szybkość, czytać w myślach i przeobrażać się w nietoperza?
Chociaż żeby czytać w myślach nie trzeba być wampirem.
Tyle z mojej wypowiedzi :D

Temat do zamknięcia chyba że macie jeszcze coś do powiedzenia Język
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-19-2014, 22:30 {2} przez Symbiot.)
05-19-2014, 22:30
Znajdź Posty
~Alator
Niezarejestrowany

 
Podziękowania:
Podziękowano razy w postach
Post: #12
RE: Pytanko na śniadanko
(05-19-2014, 22:30)Symbiot napisał(a): Ale nie zapominajcie o chorobie niestety nazwy nie pamiętam co ludzie sobie wmawiają że są wampirami i muszą pić krew żeby przeżyć raz miałem z takim do czynienia i nademną w nocy stał.Ale potem był w psychiatryku xD

[Obrazek: 340444_original.gif]
05-19-2014, 22:45
~Thewichter
Niezarejestrowany

 
Podziękowania:
Podziękowano razy w postach
Post: #13
RE: Pytanko na śniadanko
Jak dla mnie wampiry istnieją ale jako rodzaj demona lub innego bytu. Pozostaje kwestią sporną dlaczego miałyby pić krew, ale istnieje wiele rzeczy o których ludzkość nie wie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-20-2014, 12:00 {2} przez Dark Sorcerer of Will.)
05-20-2014, 08:45
Symbiot Offline
Gandalf

Liczba postów: 14
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 0
Podziękowania: 0
Podziękowano 0 razy w 0 postach
Post: #14
RE: Pytanko na śniadanko
(05-20-2014, 09:06)Ismena napisał(a): Gywher haha,:D to musiala byc niezla impreza. Symbiot- "Chociaż przyznajcie że nie było by fajnie mieć super siłę, super ,super szybkość, czytać w myślach i przeobrażać się w nietoperza?" Jestes pewien, ze chcialbys slyszec ludzkie mysli i czytac je? Dobrze sie zastanow, zanim zazyczysz sobie czegos. To nie jest wcale az takie fajne, biorac pod uwage, ile syfu niektorzy maja w glowach. <psycholi nie brak na swiecie>
No nie wiem czy bym chciał czytać w myślach, ale szybko biegać to każdy by chciał.  Uśmiech

Temat do zamknięcia. <3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-20-2014, 12:00 {2} przez Dark Sorcerer of Will.)
05-20-2014, 10:16
Znajdź Posty


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Impressum | Mitglieder | Regeln | Forensoftware MyBB