Cześć
Autor Wiadomość
Joker Offline
Neofita

Liczba postów: 7
Reputacja: 0
Podziękowania: 18
Podziękowano 0 razy w 0 postach
Cześć
Witajcie, jestem zupełnie nowy w magii, dopiero niedawno moją uwagę przykuł język Enochiański co doprowadziło mnie dalej na to forum. Dzisiaj przysiadłem i poczytałem sobie dział Podstawy magii/teoretyczne i parę innych stron, mocno mnie to wciągnęło. Chciałbym teraz zacząć jakoś ćwiczyć/praktykować tą wspaniałą dziedzinę, I właśnie w tej sprawie zwracam się do was starsi użytkownicy, proszę was o ukierunkowanie mnie we właściwą stronę/do właściwego działu gdzie będę mógł zacząć swoją przygodę z magią. Poszperałem w internetach i pobrałem książkę Benjamina Rowe "Podstawowe umiejętności magiczne". Jest to dobra lektura na początek ?
Nemo timendo ad summum pervenit locum

Quidquid discis, tibi discis
24-08-2016, 22:28
Znajdź Posty Reply
Szczęściarz Offline
Smaragdus Felix

Liczba postów: 458
Reputacja: 29
Podziękowania: 421
Podziękowano 356 razy w 150 postach
RE: Cześć
Tej nie znam przyznam szczerze. Przede wszystkim określ siebie jakim system chcesz podąrzać: Magia Naturalna, Magia Ceremonialna czy Rytualna, Magia Świec i wiele innych. Fajnie że zaczynasz od książek to bardzo pomoże.
Ja polecam "Wprowadzenie do Hermetyzmu" oraz "Magija Współczesna: 12 lekcji zaawansowanej sztuki Magicznej"

A tak poza tym:
Witaj wśród nas
[Obrazek: apolud5d75d.png]
25-08-2016, 08:24
Znajdź Posty Reply
 Podziękowali: Joker
Joker Offline
Neofita

Ktoś z forum polecił mi ,abym najpierw nauczył się Magi Chaosu potem próbował Energetyki, następnie zaczął ceremonialne Kabałe i Hermetyzm. I właśnie w tych kierunkach chciałbym na początek iść.
Interesuje mnie również magia Enochiańska, lecz podobno jest skomplikowana i raczej nie nadaje się na początek.