Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prośba o pomoc w rytuale miłosnym
Autor Wiadomość
tulipanna Offline
Neofita

Liczba postów: 6
Reputacja: 1
Podziękowania: 2
Podziękowano 1 razy w 1 postach
Prośba o pomoc w rytuale miłosnym
Witajcie!
Wiem, że były tu już podobne tematy, ale z tego co widziałam wątki były zakładane stosunkowo dawno, więc pozwoliłam sobie założyć kolejny. Niedawno po długim związku zostawił mnie narzeczony. Wszystko stało się bardzo gwałtownie - podjął taką decyzję bez wyraźnego powodu (przynajmniej z mojej perspektywy), nie tłumacząc się. Działał przy tym niesamowicie stanowczo, mam wrażenie, że wręcz nieco agresywnie... Teraz nie utrzymuje ze mną kontaktu, a ja zachodzę w głowę co się stało...
Coraz mocniej przychylam się ku zastosowaniu magii, tylko mam pewne wątpliwości... Po pierwsze czytałam na forum, że nie każdy związek powinno się ratować magią - jak sprawdzić czy nasz taki jest? Po drugie zupełnie nie znam się na magii - czy jest na forum ktoś kto mógłby pomóc w przeprowadzeniu rytuału? A jeśli mam działać sama - od czego najlepiej zacząć, żeby było możliwie najbezpieczniej i najskuteczniej?
Z góry bardzo dziękuję za jakąkolwiek pomoc... Na wszelki wypadek dodam, że czytałam o możliwych negatywnych konsekwencjach podobnych działań, ale szczerze - nie wiem jakim cudem facet, który za mną szalał, a potem kochał zmienił się z dnia na dzień w obcą osobę. Nie mogę w to uwierzyć, dlatego rozważam sięgnięcie po takie sposoby...
11-10-2016, 23:00
Znajdź Posty Reply
Mikael Offline
Wtajemniczony

Liczba postów: 110
Reputacja: 5
Podziękowania: 99
Podziękowano 45 razy w 22 postach
RE: Prośba o pomoc w rytuale miłosnym
Zawsze jest jakiś powód. Ja, zamiast brać się za rytuały miłosny, najpierw próbowałbym dojść do sedna sprawy. Trzeba porozmawiać, może zastosować jakąś manipulację, jeśli nie będzie chciał powiedzieć o co chodzi.
12-10-2016, 11:24
Znajdź Posty Reply
tulipanna Offline
Neofita