Witchcraft - Forum ezoteryczne
  • Strona główna
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Współpraca
  • Szukaj
Logowanie — Rejestracja

Witchcraft - Forum ezoteryczne › Magia › Zaklęcia i rytuały › Miłosne v
« Wstecz 1 … 3 4 5 6 7 Dalej »

Spętanie miłosne - pomocy

Strony (2): 1 2 Dalej »
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[-]
Witaj, Gościu!
Witaj! Nie jesteś jeszcze zalogowany. Zaloguj się by móc w pełni korzystać ze strony. Jeżeli nie masz jeszcze konta kliknij tutaj.
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Tryb drzewa | Tryb normalny
Spętanie miłosne - pomocy
Autor Wiadomość
Niewierna69 Offline
Użytkownik

Liczba postów: 6
Reputacja: 0
Znak Zodiaku:
Praktykowany rodzaj magii:

Podziękowania: 0
Podziękowano 0 razy w 0 postach
Pytanie  Spętanie miłosne - pomocy
Cześć , to mój pierwszy temat , wiec krótko się przedstawię ; jestem studentką, od dawna interesującą się magią , ale nie praktykującą. Forum czytam od ponad pół roku i wlasnie dlatego postanowiłam założyć wątek , w nadziei ze ktos mi odpowie.