Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wielka Tablica i rozkład karmiczny
Autor Wiadomość
Nightmare Offline
Poszukująca Prawdy

Liczba postów: 273
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 3
Podziękowania: 72
Podziękowano 43 razy w 37 postach
Post: #1
Wielka Tablica i rozkład karmiczny
Chyba jestem szalona ale... Tu napiszę. Tak jakoś patrze usługi Oli i myślę ooo... Tego jeszcze nie miałam sprawdzane. Tak wiem. Wtf. xD

Olimpia tutaj ostatnio Lorkami się zajmuje więc tak myślę a co mi tam zapytam o
1. Wielka Tablica - i tu miałam wątpliwości o co zapytać. Bo nie wiem czy o miłość czy pieniądze. xD Dobra wygrywa miłość. Właściwie nie wiem o co miałabym zapytać. Zastanawiam sie czy spotkam właśnie kogoś takiego, czy będę dzielić z kimś swoje życie... Ogólnie na miłość, jeśli tak można. :D

2. A i w ogóle Oli robisz jeszcze Rozkład Karmiczny bo ja tak z niepohamowanej ciekawości zmęczam ludzi. xD
[i]„Na co by się zdało twoje dobro, gdyby nie istniało zło, i jak by wyglądała ziemia, gdyby z niej zniknęły cienie?”[/i]
03-09-2018, 23:24
Znajdź Posty Reply
Olimpia Niedostępny
...
********

Liczba postów: 5,093
Dołączył: Sep 2012
Reputacja: 85
Podziękowania: 869
Podziękowano 1375 razy w 681 postach
Post: #2
RE: Wielka Tablica i rozkład karmiczny
No zrobię Ci... Ale kurcze, Wielka Tablica mi zbytnio nie wychodzi. xD Jest najtrudniejsza. Ale dobra, ogarnę.
🐩
Normalność to wymysł.
Skupiają się w stado i "normalność" tworzą na podstawie wypadkowej średniej reakcji i poglądów innych Owiec w stadzie.
Boją się uwolnienia Woli ponad Formę.
Są niewolnikami Formy (Materii i spraw materialnych).
-----------
Różnica pomiędzy mną a resztą jest taka, że ja sie nie boje być nie akceptowana.
04-09-2018, 10:13
Znajdź Posty Reply
Nightmare Offline
Poszukująca Prawdy

Liczba postów: 273
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 3
Podziękowania: 72
Podziękowano 43 razy w 37 postach
Post: #3
RE: Wielka Tablica i rozkład karmiczny
Oli o to chodzi. Trza się nauczać. xD
[i]„Na co by się zdało twoje dobro, gdyby nie istniało zło, i jak by wyglądała ziemia, gdyby z niej zniknęły cienie?”[/i]
04-09-2018, 15:08
Znajdź Posty Reply
 Podziękowali: Olimpia
Nightmare Offline
Poszukująca Prawdy

Liczba postów: 273
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 3
Podziękowania: 72
Podziękowano 43 razy w 37 postach
Post: #4
RE: Wielka Tablica i rozkład karmiczny
Oli mnie chyba zapomniała albo przesadziłam z prośbą. :>
[i]„Na co by się zdało twoje dobro, gdyby nie istniało zło, i jak by wyglądała ziemia, gdyby z niej zniknęły cienie?”[/i]
14-09-2018, 17:30
Znajdź Posty Reply
ricebunny Offline
Idealistka

Liczba postów: 36
Dołączył: Mar 2018
Reputacja: 0
Podziękowania: 32
Podziękowano 5 razy w 5 postach
Post: #5
RE: Wielka Tablica i rozkład karmiczny
Spokojnie, Oli pewnie teraz nie ma czasu, ale to przecież nasza Oli, więc nie zapomina o nas Uśmiech
________________________________
Seamos realistas, hagamos lo imposible.
- Ernesto Che Guevara
15-09-2018, 12:50
Znajdź Posty Reply
Olimpia Niedostępny
...
********

Liczba postów: 5,093
Dołączył: Sep 2012
Reputacja: 85
Podziękowania: 869
Podziękowano 1375 razy w 681 postach
Post: #6
RE: Wielka Tablica i rozkład karmiczny
Nie zapomniałam, zachorowałam trochu... nie będę wróżyć chora, bo wtedy nigdy mi nie wychodzi. :/

Już się jednak ogarniam, jednej osobie już wszystkie życzenia sprawdziłam zgodnie z kolejką. Jeszcze ricebunny zostaje i... Ty.

Z Tobą będzie najgorzej, do Wielkiej Tablicy używa się wszystkich kart, dlatego możliwe, że do końca tygodnia się mogę nie wyrobić, bo do końca tygodnia ciągle pracuje, ale potem mam wolne... więc... Do Wielkiej Tablicy (w skrócie WT) potrzebuje specyficznych warunków, bo nad tym się siedzi nawet i z godzinę.
Normalność to wymysł.
Skupiają się w stado i "normalność" tworzą na podstawie wypadkowej średniej reakcji i poglądów innych Owiec w stadzie.
Boją się uwolnienia Woli ponad Formę.
Są niewolnikami Formy (Materii i spraw materialnych).
-----------
Różnica pomiędzy mną a resztą jest taka, że ja sie nie boje być nie akceptowana.
16-09-2018, 19:32
Znajdź Posty Reply
Nightmare Offline
Poszukująca Prawdy

Liczba postów: 273
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 3
Podziękowania: 72
Podziękowano 43 razy w 37 postach
Post: #7
RE: Wielka Tablica i rozkład karmiczny
Oli kurka na co ja Cię skazalam. Gdybym wiedziała że na tym mozesz siedzien nawet godzinę w życiu bym o to nie prosiła. :o Mam nadzieję że mi to wybaczysz i nie odbije mi sie to w kolejnym życiu. xD A no coś ostatnio ludzie chorują. Ja się trzymam jest ta moc. xD
[i]„Na co by się zdało twoje dobro, gdyby nie istniało zło, i jak by wyglądała ziemia, gdyby z niej zniknęły cienie?”[/i]
17-09-2018, 21:00
Znajdź Posty Reply
ricebunny Offline
Idealistka

Liczba postów: 36
Dołączył: Mar 2018
Reputacja: 0
Podziękowania: 32
Podziękowano 5 razy w 5 postach
Post: #8
RE: Wielka Tablica i rozkład karmiczny
Oli, przesyłam energię, żebyś wyzdrowiała Uśmiech
________________________________
Seamos realistas, hagamos lo imposible.
- Ernesto Che Guevara
17-09-2018, 21:15
Znajdź Posty Reply
Olimpia Niedostępny
...
********

Liczba postów: 5,093
Dołączył: Sep 2012
Reputacja: 85
Podziękowania: 869
Podziękowano 1375 razy w 681 postach
Post: #9
RE: Wielka Tablica i rozkład karmiczny
Jesteś następna w kolejce. Uśmiech
Dzisiaj mam zamiar Cię sprawdzić.
Normalność to wymysł.
Skupiają się w stado i "normalność" tworzą na podstawie wypadkowej średniej reakcji i poglądów innych Owiec w stadzie.
Boją się uwolnienia Woli ponad Formę.
Są niewolnikami Formy (Materii i spraw materialnych).
-----------
Różnica pomiędzy mną a resztą jest taka, że ja sie nie boje być nie akceptowana.
29-09-2018, 09:26
Znajdź Posty Reply
Nightmare Offline
Poszukująca Prawdy

Liczba postów: 273
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 3
Podziękowania: 72
Podziękowano 43 razy w 37 postach
Post: #10
RE: Wielka Tablica i rozkład karmiczny
Czekam z niecierpliwością. :D Właściwie to ze spokojem i opanowaniem. Pójdę na zakupy i ogarnę sobie pokój. :D
[i]„Na co by się zdało twoje dobro, gdyby nie istniało zło, i jak by wyglądała ziemia, gdyby z niej zniknęły cienie?”[/i]
29-09-2018, 10:25
Znajdź Posty Reply


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Impressum | Mitglieder | Regeln | Forensoftware MyBB