Witchcraft - Forum ezoteryczne
  • Strona główna
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Współpraca
  • Szukaj
Logowanie — Rejestracja

Witchcraft - Forum ezoteryczne › Magia › Istoty › Demony Ogólne v
1 2 Dalej »

Goecja i wywoływanie demonów- od czego zacząć?

Strony (2): 1 2 Dalej »
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[-]
Witaj, Gościu!
Witaj! Nie jesteś jeszcze zalogowany. Zaloguj się by móc w pełni korzystać ze strony. Jeżeli nie masz jeszcze konta kliknij tutaj.
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Tryb drzewa | Tryb normalny
Autor Wiadomość
Lupus Offline
Zbanowani

Liczba postów: 7
Znak Zodiaku:
Praktykowany rodzaj magii:

Podziękowania: 0
Podziękowano 0 razy w 0 postach
Witam wszystkich. Jestem w temacie nowicjuszem po kilku lekturach i chciałbym się dowiedzieć od czego powinienem zacząć jeśli chodzi o wywoływanie demonów i nawiązanie z nimi dialogu/relacji. Czy jest jakiś łatwiejszy sposób niż w np Lemegetonie, czy może to najlepsa opcja. Jak stworzyć pieczęcie i czy przy takich praktykach gdy chcę aby np byt mnie czegoś nauczył, to jako zapłatę interesuje go tylko dusza? Jak z tym jest w praktyce? Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam☺
18-01-2019, 11:54
Znajdź Posty Odpowiedz
Podziękowali:
Herkules Offline
Użytkownik

Liczba postów: 10
Reputacja: 0
Znak Zodiaku:

RE: Goecja i wywoływanie demonów- od czego zacząć?
Jeśli jesteś początkujący to wpierw wzmocnij swoje siły duchowe , poprzez medytacje ponieważ te istoty są dosyć niebezpieczne .
23-01-2019, 20:25
Znajdź Posty Odpowiedz
Podziękowali:
Lupus Offline
Zbanowani

Znak Zodiaku:

Jeżeli o medytację chodzi, to nauczułem się jej ponad rok temu i niemalże codziennie medytuję☺
23-01-2019, 20:50
Znajdź Posty Odpowiedz
Podziękowali:
Skowyt Offline
Użytkownik

Liczba postów: 17
Reputacja: 0
Znak Zodiaku: