Witchcraft - Forum ezoteryczne
Rytuały miłosne od 9 miesięcy, proszę o doradztwo. - Wersja do druku

+- Witchcraft - Forum ezoteryczne (http://witchcraft.com.pl)
+-- Dział: Magia (http://witchcraft.com.pl/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Dział: Zaklęcia i rytuały (http://witchcraft.com.pl/forumdisplay.php?fid=26)
+---- Dział: Miłosne (http://witchcraft.com.pl/forumdisplay.php?fid=107)
+---- Wątek: Rytuały miłosne od 9 miesięcy, proszę o doradztwo. (/showthread.php?tid=11420)

Strony: 1 2

Rytuały miłosne od 9 miesięcy, proszę o doradztwo. - MalaMi1983 - 28-04-2022

Witajcie, szanowne grono.
Liczę na opinie osób wtajemniczonych. Z góry dziękuję.

Od lipca ubiegłego roku pewna rytualistka robiła mi rytualy na powrót partnera. Relacje mieliśmy koleżeńska po rozstaniu, jednak chciałam powrotu do związku. Chronologicznie:
1. Przygotowanie mnie, linki theta i uruchamianie pieczęci. Posługuje się nomenklatura podawana przez prowadząca, za błędy z góry przepraszam, jestem laikiem.
2. Lipiec 2021 - Amon, Sitri, Seere i Rashoon.
Rytualy wykonywałam ja, zgodnie z instrukcja prowadzącej, która jednocześnie przeprowadzała rytual u siebie. Relacją z partnerem koleżeńska.
3. Sierpień - Agares, ona wykonywała coś na "zdjęcie blokad podświadomości - mój kot tutaj dostał napadu padaczki, choć nie ma padaczki. Ponadto utworzyła jakiś "sigilist" i zrobiła rytual Marbasa, Dantalion, Vuall, Zegar. W międzyczasie dostawałam linki "coś na kontakt". Ponadto rytual Beleth i Lilith. Kontakt z partnerem koleżeńska, pierwsze od pół roku spotkanie.
4.Wrzesien. Nagle startuje do mnie jakiś gość, kilka drinków i mały flirt, za zgodą prowadzącej. Do niczego między nami nie doszło. Pod koniec miesiąca mój partner nagle zrywa kontakt, blokuje mnie. Pod koniec września obaj faceci znikają bez słowa. Prowadząca mówi, że to odcięcie I jest naturalne. Cały czas mówi, że partner wróci.