Witchcraft - Forum ezoteryczne
  • Strona główna
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Współpraca
  • Szukaj
Logowanie — Rejestracja

Witchcraft - Forum ezoteryczne › Magia › Zaklęcia i rytuały › Klątwy v
1 2 Dalej »

zły byt? bardzo proszę o pomoc!

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[-]
Witaj, Gościu!
Witaj! Nie jesteś jeszcze zalogowany. Zaloguj się by móc w pełni korzystać ze strony. Jeżeli nie masz jeszcze konta kliknij tutaj.
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Tryb drzewa | Tryb normalny
Autor Wiadomość
merypauline Offline
Neofita

Liczba postów: 2
Reputacja: 0
Znak Zodiaku:
Praktykowany rodzaj magii:
magia energii

Podziękowania: 0
Podziękowano 0 razy w 0 postach
Nie wiem czy wpis dodaję w odpowiedniej kategorii, w razie co oczywiście ją zmienię.
Na wstępie chciałam zaznaczyć, że jestem zielona w tych tematach. Witchcraft bardzo mnie intryguje, ale szczerze nigdy się w to nie zagłębiałam az do tej pory.

Mam poczucie, że przez całe moje życie działy się różne rzeczy. Możliwe, że popadam już w paranoję czy też przesadzam, ale jestem tak tym wszystkim zmęczona, że bardzo chcę znaleźć rozwiązanie.
Zacznę od tego, że mój tata zmarł gdy miałam trzy lata. Osierocił mnie, młodszą córkę i brata, starszego syna. Był około czterdziestki, na nic nie chorował, dorwał go zawał.
Kilka lat temu mój wujek i jednocześnie chrzestny mojego brata niestety znalazł się w takiej samej sytuacji. Na nic nie chorował, zmarł na zawał w podobnym wieku i również osierocił starszego syna i młodszą córkę.
Moja mama rak i depresja, moja ciocia (siostra mamy) toczeń i depresja, ja od kilku lat walczę z cyklotymią, zaliczyłam też pobyt na oddziale psychiatrycznym.
Pamiętam też dziwną sytuację, kiedyś przyśniły mi się słonie, a kolejnego dnia przeczytałam, że pięć słoni utonęło, ponieważ ratowały siebie nawzajem.