Witchcraft - Forum ezoteryczne
  • Strona główna
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Współpraca
  • Szukaj
Logowanie — Rejestracja

Witchcraft - Forum ezoteryczne › Magia › Zaklęcia i rytuały › Klątwy v
1 2 Dalej »

Czy można rzucić klątwę lub urok bez rytuału ani wspomagacza?

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[-]
Witaj, Gościu!
Witaj! Nie jesteś jeszcze zalogowany. Zaloguj się by móc w pełni korzystać ze strony. Jeżeli nie masz jeszcze konta kliknij tutaj.
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Tryb drzewa | Tryb normalny
Autor Wiadomość
Satyrka Offline
Użytkownik

Liczba postów: 11
Reputacja: 0
Znak Zodiaku:
Praktykowany rodzaj magii:
Jestem nowicjuszem

Podziękowania: 2
Podziękowano 0 razy w 0 postach
Cześć, od jakiegoś czasu zastanawiam się czy mogłam rzucić na kogoś klątwę kilka lat temu.
Jako rozemocjonowana nastolatka zdarzyło się, że życzyłam jednej kobiecie poronienia, gdy zaszła w ciążę. Byłam pewna, że "to tylko myśli i nic się nie stanie", nie robiłam nic ku ich spełnieniu. Po kilku miesiącach dowiedziałam się, że straciła tamtą ciążę. Mimo upływu lat nurtuje mnie pytanie czy w jakimś stopniu mogłam się do tego przyczynić czy był to przypadek? (oczywiście gdzieś w głębi serca, ma się jednak nadzieję, że to to drugie)
 Ostatnio uświadomiłam sobie, że jakoś sporo moich intencji zostaje (niestety) urzeczywistnionych i dostałam póki co wszystko czego bardzo chciałam, niezależnie jak sprzeczne te rzeczy nie były, co w niektórych sytuacjach prowadziło do niesamowitych absurdów i zaczynam coraz bardziej rozumieć powiedzenie o tym aby uważać czego się pragnie... a jakoś bardzo nie wchodziłam wcześniej w praktyki magiczne, poza "zabawami" z czakrą za dzieciaka (ale to dłuższa historia) i zaklęciem z neta na spełnienie życzenia, które ostatecznie się spełniło.