Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Możliwe są zmiany w ciele?
Autor Wiadomość
abrakadabra Offline
Neofita

Liczba postów: 1
Reputacja: 0
Podziękowania: 1
Podziękowano 0 razy w 0 postach
Możliwe są zmiany w ciele?
Witam, jestem bardzo początkujący w sztuce magicznej i dopiero poznaję ten świat, ale mam jedno istotne dla mnie pytanie. Czy jest jakiś sposób na wprowadzanie zmian w swoim ciele  fizycznym i nie mam tu na myśli tak prozaicznych spraw jak usunięcie nadwagi Język. Chodzi mi o jakieś konkretniejsze zmiany cech, czy nawet kształtu ciała. Z tego co mi wiadomo w mniejszym kluczu Salomona jest opisany demon/byt posiadający możliwości zmiany ciał ludzi, zwierząt itd. ale na moim poziomie nawet nie myślę o korzystaniu z tej księgi. Są jakieś inne opcje?
20-03-2019, 22:59
Znajdź Posty Reply
Chaosol Offline
Wtajemniczony

Liczba postów: 18
Reputacja: 2
Podziękowania: 3
Podziękowano 5 razy w 3 postach
RE: Możliwe są zmiany w ciele?
Bardzo trudne pytanie. W większym lub mniejszym stopniu jest to możliwe. Uśmiech No bo rzucając takim banałem: zmiana świadomości = zmiana równowagi hormonalnej = zmiana rytmu serca = zmiana ukrwienia ciała = większa ciepłota ciała = mniejsza wrażliwość na zimno itd.

To taki przykład, że zmiany są, tylko skala jest różna. Uśmiech

Poszukaj o technikach Tummo (kontrola ciepłoty ciała oraz kundalini) oraz o sidhi (moce umysłu u joginów). Cała joga i tantra to jedna wielka praca na trwałymi zmianami w ciele.

Animizm i szamanizm pierwotny zajmował się zmianami cielesnymi, a wierząc niektórym opisom... nawet transformacjami w zwierzęta. Oczko

Mam nadzieję, że ten wpis cokolwiek Ci pomógł. :D

P.S. Trzymaj się z dala od Goecji, jeżeli myślisz o pomocy demonów w modyfikacjach. Zaufaj mi, wiem co mówię. Język
21-03-2019, 20:18
Znajdź Posty Reply
 Podziękowali: abrakadabra
Kamis Offline
Wtajemniczony

Liczba postów: 239
Reputacja: 9
Podziękowania: 206
Podziękowano 148 razy w 85 postach